Varaa huolto/korjaus

Täytä yhteydenotto lomake.
Kerro laitteen MERKKI ja MALLI.
Tärkeää että kuvailet vikaa mahdollisimman tarkasti. Esim. ei käynnisty, ei lataa tai käynnistyy ilman kuvaa.
Tarkalla kuvauksella voidaan monesti välttyä turhilta kuluilta ja vaivalta, kun voin arvioida paremmin kannattaako laitetta korjata.
Jos tarvitset huollon niin kirjoita minkälaisen huollon tarvitset.
Vastaamme sähköpostiisi.
Saat arvion siitä, onko vika korjattavissa, sekä hinta-arvion.
Jos hyväksyt tarjouksen, pakkaa laite huolellisesti ja liitä mukaan yhteystietosi sekä vikakuvaus
Kaksi tapaa toimittaa laite.
1. Vie laite Pälkäneellä liikenneasema Aapiskukon myymälän tiskille huolellisesti pakattuna, jotta se on suojassa mahdollisilta kolhuilta. Muista laittaa mukaan mahdollinen laturi, yhteystietosi sekä vikakuvaus.
2. Lähetä laite postitse huolellisesti pakattuna – käytä runsaasti pakkausmateriaalia suojataksesi sen kolhuilta. Lähettäjä vastaa laitteen asianmukaisesta pakkauksesta ja mahdollisista kuljetusvaurioista. Muista liittää mukaan mahdollinen laturi, yhteystietosi sekä vikakuvaus.
Kun laite saapuu, tarkistetaan se myös muiden vikojen varalta. Jos viat vastaavat kuvausta, aloitan korjauksen. Mikäli havaitsen muita vikoja tai ongelmia, otan sinuun yhteyttä ennen korjaustoimenpiteitä.
Kun laite on korjattu tai huollettu, otan sinuun yhteyttä. Mikäli laitetta ei kuitenkaan kannata tai voida korjata, veloitan 25 € tarkastusmaksun. Tarkastusmaksu kattaa laitteen vianmääritykseen käytetyn ajan, vaikka laitetta ei lopulta voitaisikaan korjata.
Korjauksen maksettuanne voit noutaa laitteen Aapiskukosta tai toimitamme sen postitse.
Maksutavat: Voit maksaa verkkokaupassamme tai saat laskun sähköpostiisi. Myös verkkolaskut.